PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Trololololoo boring time~
Friday, August 10, 2012 | 0 comments




Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam satu Malaysia kepada semua umat Islam yang dikasihi sekalian. Berdirinya saya disini.... Eh berdiri ke? Hehe over betul bebyy ni tawwwww! Oh okey okey maafkan saya. Hikhokkk :3 semua sihat ke ni? ___________ oh takde orang jawab. Aku taw la aku tengah syok sendiri sekarang ni hm hmmm hahaha. K, sebenarnya kan tengah boring gila ni. Saje je update nak luahkan perasaan yang terpendam kat belog yang tak berapa nak handsome ni. *sorry blog comel, nanti merajuk pulak die ;D*

Sebenarnya tak berapa nak pendam sangat la kan hehee sekarang ni tengah trial PMR sebenar, ya Allah rasa macam sekejap je dah bulan 8 taw, dah nak raya pun. yeayyy! Eh tipu tipu seronok jeeee tu. Seronok tu ada la, sikit je tak banyak. Hehe okey back to story bebeh, apesal trial time dah nak cuti raya ah? eeeee sakit nye hati ni...... Ape pun kena terima hakikat lah yang tahun ni aku akan menduduki peperiksaan PMR. Oh myyyyyyy T_T tak sanggup.. Sedangkan yang trial ni pun dah gugup dalam dewan oi. Apa lagi peperiksaan sebenar fpheww 

Hm, tadi paper science 1&2,  alhamdulillah dapat jawab dengan hati yang tenang. Gitu~~ hikhik. semalam paper bm, pun alhamdulillah :) aku sayang dengan cikgu/2 aku sebab nota&exercise yang diorang bagi untuk last minute tu lah yang keluar dalam exam hahahaaha! soalan bocorrrrr lah katakan ngeh ngeh. Terasa lega sikit sebab dah lepas dua subj. math, sej yang buat aku sakit barah otak ni. Hm takpe lah tawakal jela nanti nak buat camane kan. Aku tunggu kau K pretty awesome paper~ be nice with me. Pui, acacah se-pi-king pulek tuw. 

Eh nak kepoh pasal raya pulak lah! Yeay tahun ni saya minah purple. Sedondon dengan MN <3 *muhammad nizam* awak pulak colour apa? mesti cantek kann kan? hm raya tahun ni macam takde semangat lah pulak. rasa macam biasa jekot, tak ada feel langsung. Yelah, faham fahamkan lah ye. dengan trial nya lain -.-' ohhh tahun ni pun aku tak raya dengan MN.macam biasalah setiap tahun aku pernah pulak raya rumah. first raya mesti dekat kg. Senai. then petang terus bertolak N9 kg abah. hmmm tak seronok ah klaw cani dia takde hmm.

Eh! abah nak leptop laa huaaaaaaaa :'( k k k byeeeeeeeee~~ lovemuch