PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
No title...
Sunday, June 3, 2012 | 0 comments


Hi, saya beby! *kihkih kena tipu*


Hi, assalamualaikum gaiss! Oh my English! *tetibe* Weh windu la, dah lama tak main post post kan haha. Sekarang blog sudah berwajah baru. Haha rajin betul aku tukar tukar kan? Alah jelous lettew >< So macam mana holiday korang dengan family? Takpe lah, jangan cite. Nanti aku jelous -..- Aku tak pergi mana mana pown. Family bussy kot. Hm kot. Kot laaa ;D Haha main main pulak aku ni. Nvm, yang penting diorang ada di sisi aku selalu :') 

Eh awak, sape? Awak lah comel lottey yang tengah khusyuk baca entry kite ni. Hihi! Awak, awak omey ah tak tipu ^^ esok (5JUNE2012) birthday kite taw, kite bukan ape. Saje je nak bagitahu. Nanti jangan lupa bagi kite pewesent taw. Haha okey habes bodek aku ;D Alah setahun sekali yetak? ;p *aku tawu korang meluat haha*

Hm sebenarnya aku dah tak tahu nak bebel ape lagi ni, hihi okey nanti update lagi eh? eh? Bubye readers~ Loveyou~