PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Tuesday, November 15, 2011 | 0 comments


Hey hoy x) 
Ya Allah sumpah kesian gila tengok blog ni tau, macam blog terbiar dah! Haha
Siapalah tuan empunya blog ni kan, pemalas bebenoo c(:
Haha, banyak story sebenarnya. Tapi malas nak menaip wakakaka
Aku ni memang jenis yang pemalas, untuk pengetahuan korang lah kan ^ -^
Muahaha xD
Ohh ya, SORRY yee pada siapa yg Tag aku.
SORRY sangat-sangat tak jawap soklan-soklan korang _
Tak paham doh macam mane nak main diaa, blur kowt 
Haha SORRY again _


Hmm, acane dengan life aku skrg? Macam biasa je kowt
Cuti ni tolong mak jelah kat warung tu kan
 Siapa lg yang nak tolong dia kalau bukan aku & ejump #Menantu contoh ni Hahaaa
Perasan kau beby, kahkah. 

Hi kawan, saya ada rambut baru tau. Haha, mula leteww ^ -^
Nak jakun sikit pun tak boleh ker? Wahaha xD
Kay nak show off' sikit >,<
.
.
V
Click untuk tumbesaran #acehh >,<

Jangan jelous naaaa, cek tkda niat pun sbnanya nak show off show off ni `chiss!
Haha, kay acane? Kejung gilaaa kan? Haha, biarlah. 
Asalkan rambutku kembali LURUS. Lurus macam aku letew muahaha
Thanks to ejump sayang ku sebab hantarkan ke salon, & tinggalkan
aku sorang-sorang kat situ macam orang bodoh
Pemalas punya pakwe ◕,
#Tetap di hati 

Stop cerita pasal rambut yeee "Skodeng Comel"
Siapa? Awak letew eleleleh buat tktahu plak hihiihii ^ -^
Sekarang kan kan, abang ejump kita dah ada motor tuuuu O
Act dia memang dah ada motor pown
Time dia gi PLKN haritu motor exsepai dia tu abg dia yang pakai
Sekarang memang dah jadi hak milik abang dia lah kan
Ayah dia janji keluar PLKN tu nak angkat motor untuk dia
So sekarang baru dapat hehee. 
Sebok sangat nak motor ontupaizack dia tu #125Z
ERR, skrg dah dapat
Dia akan sayang motor dia lebih ke sayang aku lebih haa? ̪
Ahh shit -,-
Mesti la motor dia kan, sejak-sejak ada motor ni
Bangun awal je tau. Pergi sana-sini, jelous nih -,-
Haih saboo jela~
Agak-agak lepas ni aku akan jadi minah rempit jugak kea?
Keluar gi mana-mana naik motor jugak kea?
Tuu i don't know la kan. Bahayaa kot O
Nanti kan, aku nak beli helmet lah weiiii! 
Haha, teringin jugak kann nak ada helmet sendiri wakakaa
Ahhh berangan jelaa, tapi insyaAllah akan ada jugak c(:
Tunggu letop yeeee
Alahhhh yang biasa-biasa je, tknak yang mahal pun. 
Ecehhhh bodo-bodo jelaaa aku ni hahaha x)

Ohoo cop-cop! Beriaa nya akuu ni
Kata malas nak type, tapi berjelar jugak Haha!
Aku memang suka bebual ah wei. Heeeee ^ -^
Jumpa di next post yaa "Skodeng Comel" sekalian
Atotoo~ Jangan la ambek hati sangat yee kawan?
Bergurau jeee, bak kata pepatah twin aku
"Bergurau merapatkan silaturahim" #Tak salah laa Hahaaa 
Kdah, byeeeeeeeeee (Y)

Ohh kejap-kejap! Sebelum tuuu
Mehh laaa sat tengok video ni, atotoo~ 
Omel tauuuu kucing ni macam nak gigit-gigit jeww 
.
.
V