PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Thursday, November 3, 2011 | 0 comments


Assalamualaikum
Hello, Hey, Hi, Hoy , Hoit 

Apa khabar mu disana~ lama sudah tak berjumpa~ 
Hamboi kemain lagi yekkkk ngehehe :B
Kay lama kan tak meng-update blog buruk ni
Kite winduuu ><
Muahaha, ke-birahan gua dah sampai habesla berbulu
Hikhikk, kay here we go bebehhhh ! 
.
.
.
v
Aku baru je baik selsema taw, eww nyampah -.-
Kena paksa makan ubat dengan ejump & mak
Hehh ingat aku ni apa nak paksa-paksa 
Phuiiii ! Takdappp ah ubat tuu
Korang nak tahu ubat apa mak sental? 
Hihi ni yang malu niw ><
Ubat budak kecik punya doh, yang cecair tu haaa. HAHA!
Kay dah diam, jangan ketawa, jelous larr tuh. Haaa kankan? 
Ghaa! Susah nak bernafas doh, tersumbat teruk ni!
Apa kata korang sedut semua hingus-hingus aku ni? 
Apa macam? Ada bran ka? Bhaha! 
Eeeeee yek yekk jeew hahaha. 
Makin lama aku bebel, makin mengarut lah jadinye kan
Sooo? Kdah byee (fullstop)