PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Sunday, July 10, 2011 | 0 comments


HE-HEEE-HELLO, Assalamualaikum tak jawab dosa kalau jawap sayangggg :D

Okay okay semalam hang dengan my dearr,siapa lagi kalau bukan Muhammad Nizam yang bajett HOT lagi BERIA tuu kan. kihkihhh ^^ #muah muahhh :*
Kay, tujuan turun ke bandar untuk membeli baju si dia tu lah. Kesiann dia dah takdee baju, aku suruh la dia beli,sehelai pun jadik laa kn. lepas beli baju dia tuu, pegi beli present Meyy kejap dekat kedai yang jual domooo tuh haaa . ap nama kedai dia ntah lupe hehee. Then perut masing-masing pun dah lapar dari pagi tak makan, so ktorang ponn pegi laa Foodcourt, CS. selalu nya pegi makan dekat Kebayan, Kotaraya. Si ejump tuu plak malas nak menapak jauh, so try la makan kat situu kn, kay memang KOPAK doh! brrrr sakit hati jeee! Tengah sedap-sedap makan ni, si Mey plak call, dia kata tak jadi turun. Kayyy sape tak meraung kn, padehal time aku otw, kt atas bus dia call, dia dah ad kat Jusco. Ni, dia call dia tengah jalan kaki balik rumah balik. errr kesiann sehhh. Dah lah birthday dia tk sambut. Knp dengan dia ? Aku pon tk tauu, dia tk ceritaa pun :\ kayy aku teruss takde mood sangat time tuuu tau! sampai bergadduh dengan ejump kejap. 

Thenn, dah makan pegi jalan-jalan jp, masuk Innercity ternampak plak bende ni

|
|
V
Tak banyak cakap, ejump teruss amekk dua-dua. Naseb baik tk mahal, berapa ringgit je tabung ni . heheee. kayy Thankss Sayangg belikan lembuu ni. Iu muahmuahhh :*
Lepasss tu, teruss tengok moviee "Sekali lagi" alololooo someyy doh Mia tuu . Sumpah tktipu!
Then, dah habess tengok movie, lepak kejap dengan member-member Ejump#Member dia member aku jugak :D HIHI, dah lah aku sorang je pompuann, semua laki. Tapi dah biasa kot dengan budak-budak ni, dah macam family dah, hari-hari lepak same. kay lepas tuu budak-budak ni ketok Adek, pegi makan KFC plak kat Jb Central. Hahaa, kesian diaa. Alahhhhh lagipunn dia ad cakap sebelum hang tu, dia nak payung movie aku dengan ejump, ahhahaa. kay tk jadi movie, KFC pon jadilahh eaa Adekk! Papepon THANKS friend :)
Malass nak type panjang-panjang bolehh? kbai