PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Sunday, July 10, 2011 | 0 comments


Gambar dahsyat kan? Mmm, okeyy ehh, cuba korang bayangkan,orang yang kita sayang, kita cubit dia sampai lebam. Bukan sekali tapi banyak kali, ap peerasaan korang? Mesti rasa bersalah right? :'\
Mmmmm, kayyy aku rasa bersalah sangat dengan ejump! 
Setiappp kali dia buat salah or menganjing aku cakap ke, aku mesti nak cubit dia. Cubit bukan yang main-main punye, aku cubit sekuat hati aku, asalkan aku puass. Sampai ada bekass lebam kat lengan diaa, banyak tempat pulak tuuuh. erkkkk. Malam tadi, aku tengah tidur kat warung, dia suruh aku bangun, aku taknak . dia kacau-kacau aku. tangkap gambar aku tidur ap bagai. Aku dah laa lepak, dia boleh kacau-kacau, nganjeng-nganjeng. sape tak nyirapp. aku bangun teruss cubit peha dia. then aku teruss baring balik. dia cakap SIAL lah! air mata aku automactic teruss trkuar mcm air terjun :'\ kayyy aku terperanjat jugak kn, selalunya dia tk mcmtu. Kalau aku cubit dia tk melenting. ni aku tk tahu laa, dia dah lama sabar kotttt dengan aku :'( 

Kalau boleh aku nak gari tangan bila aku ada dengan dia :'\

I'M SO SORRY SAYANG IU