PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Friday, January 14, 2011 | 0 comments


HEYY'YAA! hee, lamee gilohh kan tk update. ish-3. pemalas punya budak. hee, okeokee. now, nak cerita sikit lah kan pasal my bf :( eeeee! 'MISS' gilagila siaa dekat dea. dah 2weeks dea tade. dea pegy PLKN lahh, dekat Tangkak pulak tuh, jauh gilaa :( Puas kod menangis. err . tp dah tk piker sangad lah kan sebab nak buat mcm mane lagi . dah dea nak kene pergi, tp lama lah siaa, 3 bulann sape tak meraungg kann. heeee, yg penting Raya Cina nih dea balik 5 hari okee hahaa happy tk happy lah kan, heee tk sabar pulak. tp agak lama lah nak menunggu. bulan 2 tk silap. huaaaa :'(  selama dea tade kan kan. aku asyik dengar lagu aishiteru jeh. first dengar dekat belogg 'Ikin MBEK' aku lah haha, apee ? sudah bertukar nama? heee, saje jeaa tukar kann . huahah :p . okee then aku pulok ygg arokk dengar lagu tuh. Ishh kau nih Kinn, menangiss aku doe dengar :( pengembeng kann haha . ishhh biaa laa . kauu selaluu dengki aku kan mbekkkk, time belajar dekat class, slalu nyanyi lagu tuh, tape-2 nanti aku suro budak class bunyikan perkataan "MBEK" ramai-2 okee sygg ? biaa cikguu bebel mcm arituu huahahaa . padan muka kauu ! :p oke back to story haha . ermm, lyric ny :( "WALAU RAGA KITA TERPISAH JAUH, NAMUN HATI KITA SELALU DEKAT" hahaa . memang sesuai lah kann . hikhik ^^ feeling lah kunonn >.<  *bengongg . oke lahh . nak onl fb pulokk . buboi ;)