PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Friday, December 17, 2010 | 0 comments


LAMA TAK UPDATE. 
Huaaaa, lamee tk update kannkann. MISS tauk. Hihi. Sudaa masuk 2 weeks jugaa lah. Weeeee~
Malas lah awak. Tk tahu knapa. Heee :)

Okeyy, now di rumaa Ikin Ten sayang aku nih haaa.
Tidor rumaa dea. Nak ekod Family dea Holiday. 
Tapi tk tahu bila, aku duduk jelah ruma dea dulu kan. Nanti time Holiday kangg tadak sapa mahu amek akuu. 
Hikhikhik^^ Ini lah budak tidak tahu malu. Mcm tk ada Family sendiri je kan. 
Eleh, ada aku kesah? Ikin ygg ajak kann, Aku follow jelah
Lagi pon, nak tunggu family aku, err. 
5 Tahun sekali je kodd. HAHA
Duduk ruma dea madah berjalan je.
Ponad oden nih haa. Tapi best lah kan. Duduk rumah pon tadak buad apa. Online Facebook jea keje.
Mahu jadi apa? Hihi. Masa depan cerah betul kan kann.
Yeaa, saya tahu.
Okey-2,  back to story HAHA 
Waaaaaa, tak sabar nyaa. Dengar nak pergi Pualau Tioman .
Dengar jea nak pergi sana, aku dah bayangkan tempat tu mcm nih wehh.

Wahh! I can't BELIEVE this babee! Haha.
Gila kan. Ntah betol kea tak ntah pergi sini. Tapi harap-2 lah kan.
Eeeee, tk maluu. Dah lah ekod orgg. Hikhikhik ^^