PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Dania Afrena
Monday, March 12, 2012 | 0 comments



Hi, nama saya Dania Afrena! Semua panggil saya Nia, Niot, Dania <3 
Umur saya satu tahun empat bulan ;) Saya sayang aunty-aunty & uncle-uncle saya terutamanya Aunty Beby
*HAHA perasan ><*


Comel kan saya? ><

Gigi saya sama dengan Aunty Beby,gigi arnab. Awak ade? Kihkihkih ^^

 OMG :O


 Aksi ganasssssss HAHAHAHA



Saya tak suka Aunty Intan, dia suka buli saya .____. *WAKAKA ;D

CUTE tak saya?

Saya dengan Nenek & Atok weeeeee~

Wuarghhhhh! FINALLY ! Hihihihi ;D

Apemacam? COMEL tk aku. Eh budaktu. HAHA perasan je aku ni ek. Okey untuk pengetahuan korang aku ni anak bongsu/last. Atetee manja? NO! Dulu jea, sekarang tkde makna lagi dah :( Haha, okay dulu aku memang teringin sangat nak ada adik tau sebelum ada si Niot ni. Tapi sekarang dia dah ada aku tak fikir pon semua tu tau. Hehee, okay last.  AUNTY SAYAYNG NIA MUWAHHH <3