PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Friday, December 2, 2011 | 0 comments


Random story

Hello stalker! Hikhik^^ Okeyy, nampak tak? Haha maksud aku blog ni lersssssss. Sudah berwajah baruu leww. Haha! nampak tak gedik dia? Heee. Okey burukkk kot :'< Lelagi header, errrr ya yaaa aku mana kreatif macam korang, edit pun guna photoscape jew. Korang guna apa? Photoshop jugakkkkkkk. Haih, pakkal je laptop ni berat. Ni pon asyek stuck jek tau! Kalau takk, dah lama dah download menatang tuu. Eleh kalau download pon buat apa kalau tak reti guna. Yedak? Hahahahahahhaahahahahahahahahaaaa! errrrrrrrrrrrr T_T #<---Tetibeee x)

Ehemm awak-awak semua, kitee dah ada tindik tawwww! Haha, bangga eh? Ehh haruslahhh kena bangga! Kau ada? HAHAHAHAHAHAHAA! Hehhhhhh mestilah ada, bongok punya beby O_o Aku jew ketinggalan, pengecut punya budak :p Ahhhh! yang penting aku berbangga menjadi rakyat Malysiaaaaa! Hahaha, mengarut-mengarut jeee aku nehh. Okey senang je, kalau tak berminat apa yang di-type, boleh GET LOSE dari page neh yea sayang. Kdah :)

Sebenarnya dah lama nak tindik. Jelous twu tak bila tengok semua orang bertindik, lelagi baby yg tomey-tomey tu kan. Tapi aku je yang belum. Biasalah, sape tak takut kena tembak! >< #hihi alasan yg kukuh nih :p Ni pon akak (noy) yang paksa tau! errr jahat dia tuh. Naseb baik tak sakit! Iyekkkkkk~ Tak sakit langsung taw! Hihihihihi tak lah. tipu-tipu jeeeeee >< nak twu sakit dia acane? ehh tapayah la, korang kn dh penah rasa. Kan? bhaha! xD Eh, lepas tindik jek kan aku terus jea beli subang taw! Alah yang memurah je, yang tiga pasang rm10 tu, nak beli yang mahal mana mampu :p

Cerita pulakk pasal boyf, hihi^^ Haaaaaaaa :'< Skrg dia tengah demam, nak dekat one week dah dia tk bebaik. Risaulah pulak :'< Hope sangat dia sembuh cepat, dah berapa hari siot dia tk makan nasi, harapkan roti je -.- Semalam aku paksa dia makan kat warung, alahay cepuit je dia suap kt mulut == Time hari kedua dia demam, dia duduk kat rumah je tak tolong warung. Tiga hari kitorang tak jumpa :< Time aku pegi tindik telinga. Sempat jugak melawat dia kt rumah, abah aku yang ajak :') #tk sangka >< Pastuh, time ejump kat rumah dia asyek call menantu dia je suruh makan ubat :p

Sembuhkanlah dia dari penyakitnya ya Allah. AMINN

Baru ku perasan, post kali ni panjang melebar jeh kan. HAHA banyak stoly moly ley xD Ada masa aku update lg ehh? Jumpa next post yaaa! Calobete <3 <3



Labels: