PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Saturday, November 19, 2011 | 0 comments


HI assalamualaikum blogger(s)
Kemain lagi sekarang aku ni kan, rajin bebeno update blog muahaha
Sukehati itee laaa, awak sebok apehal? Kerekkk mampos yal 
Tapi bagus jugak laa kan rajin cmni, kalau malas je nak jadi apee. Haha betol tak?

Haihhhh lepakk gilaaaaniii -.- 
Baru jee balik dari warung, lepakk wooo kemas tu kemas ni brrrr 
Semua aku buat, ejump takboleh diharapp! Buat kerja sikit jeee 
Haha, tadeelaa. Aku jee yang ngengade nak kemas semua. Beriaa acamni lah
Haaa sekarang hambek kau, aku yang dapatt penat diaa
Tapi still boleh update blog burukni lagi, haaa nampak tak semangat dia camne? 
Hihihihii ^-^


Tadi aku keluar dengan ejump :)
Haha, mintak mak duit yang rm100 tu, dapat rm50 jeww haih saboo jela~
Naseb baik aku ada duit spare, lepas lah untuk kitorang dua pergi balik
Harini aku yang payong, slalunya ejump Haha!
Dia pokai dah, nak carik duit bayar motor dia, shiann yayang aku taw ><
Tapelahh. Demi yayang, anjee sanggup lakukan apa saje #euwww HAHA!


Then gi sana, dah sampai teruss je gi beli ticket tengok movie "Alamak Toyol"
Haha, bongok punya toyol tk reti curi duit. Tapi dia comey! Macam akuuu #Peacee 
Hahaa! Kuar moviee je dah kol 4.30 gituu. Si ejump dah fikir nak balek jee -.-
Sebok sangat, takut sampai rumah lambat errr
Kuar movie jee, terus gi mentelaah Mie Hot Plate
Aku tak makan pun, ejump jee yang makan
Kenyang doh, kat rumah jee aku dah cekik roti kosong 3 keping 
Haha, percaya atau tidak! Haihhh mananya tak boncet kan -.-
Ahh gi mati la, malas nak piker. Yang penting aku happy :p
Yedakkk? Hihik 


Then, dah habes mencekik aku ajak ejump pegi body glove
Sbb nak belikan dia baju sehelai, then dia cakap takyah sbb harga baju situ kopak
Haha, aku pon tak agak agak. Bawak duit berapa lah sangat, boleh ajak dia ke situ plak :D
Then dia ajak gi Force pulak, baguss jugak aku cakap
Dah pergi situ, sajee je tengok sehelai berapa
Bolehlaa dari takde kan, okey tigaa helai aku suruh dia ambek
Tapi dia tambah rm10 hahaa, bukan selalu kottt aku belanja dia
Kitorang jeniss memang tak kesah pasal duit :)
Kalau korang tengok macam pelik je kan, tapi tak
Kitorang memang dah biasa macam gituu, kalau dia ada duit dia belanja aku
Kalau aku ada duit aku belanja dia :D 
SWEEEEET tak? Okey jangan jelouss~ 


Hahha, kay stop. Tengok gambar ni
Tapi kat rumah jeee, kat luarr tak sempat nak ambek gmbar
Takde sape nak ambek kan :'< Sedih 
Buat berat bag aku je bawak camera batu tuu brrr -.-


Muka, rambut guaa macam tettttttt kbai --'


Haip! Dah dah jangann pandang lelamaa Haha
Satu jelahhh eh, malas nak upload bebanyak ponatt den 
K lah, gtg. Time to sleep, hihihik 
Terima kasih kerana meluangkan masa anda bersama saya
Ecehhh! Haha, kbyeee <3


ps- sorrrrrrry ayat agak tonggang-langgang mengantuk -.-