PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Sunday, October 2, 2011 | 0 comments


Assalamualaikum, HI semua (Y)

Hehe, sihat? Kalau sihat Alhamdulillah. Ada yang sakit? Alololoo pegi mum ubat sana. HAHA ngengada puih! Hm, weeeeeeeeee~ seronok tau keluar date-ing dengan boyf sabtu harituu. "Bini-biniku Gangster" woooo :O #Budakjakun. BEST tau cerita dia! Tak tengok rugiii hihihiii. 

Hmm. Kay, malas nak type panjang-panjang lagi dah. Tengok jeww gambar-gambar pasangan yang sweet mueeet ni. Hihi. Selamat mencuci mata :D

Hi , saya budak sch.
 Rambut saya dah pendek.
 GF saya suruh potong :"<
 Ada macam pengkid tk?
#HAHA! Gurauu :) 


Maaf saya tergedik. HEHE.
#auwmm 

Alololoo. Shukee letuw 

Chakkkk ! Heheee. muahmuah :* 

Saya suka plesink cawan kosong. Hehehee 

Saya godak air. Tapi air tak ada. Hihiiihii 

Ini Gambar I/C sayaaa. weeeeeeee~ Handsomee tak? hikhok 

Tangan tu apa motif aku pun taktahu la. Hihihiiii 

Si Juling yang CUTE. Ihihik ^^ 

Konon comel letuww >< 

Hi, saya ada Gigi arnab. Awak ada? :B 

Miror  #Rambut sabut kelapa 

Peaceeee (Y) 


Ini makanan Ucuk saya . Nyum-nyumm :p 

Shuke letuw dapat mamam ayam KFC 

Ini makanan saya . Bucuk saya yang bagi :"<  

Bucuk saya mamam :D 

Tadaaa! Saya pun ada ayam lah. Bucuk saya kasi. Heheee 

Ini Kulit ayam. Hehehe 

Saya sangat gelojoh :> 

Mata dia cm apekk jual surat khabar. Hihihiii >< 

Muahh ! :* 

Tunggu pukul 3.15pm nak masuk movie :) 

Muka paisey kena marah dengan Bucuk :< 

HEHE suka? Seronok? Korang seronok la, orang yang meng-upload ni krem bagai nak mati. Hehe. 
Okedah. Jumpe next post okee? Bye muah :*