PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Friday, July 1, 2011 | 0 comments
































#Adik beradik, tapi muka berbeza nak mampus! Hahaa :D


#Maklong, Jiran sebelah*myb la, Mak ejump, Tasha Moo <3



#sorry muka mcm gam***g sket







Okay gambar ni semua time hari Khamis , 30june #Tk silap laa 
Lokasi- Rumah Maklong Ejump, Kota Masai
Tujuan- Ada Tahlil 
Brrrrrrrr! Ya Allah, sebenarnya tk rancang pun nk ekott dia punya family
Memang ejump ade cakap nk ekot tk esok pegy rumah mklong,aku saje je cakap nk!
main main je kot!
Thenn, esoknyaa Kak Anis(Akak Ejump)call aku. Dia ajak aku pegy jugak! 
Hahaa! Pening kepala aku, klang kabut siap! Dah lah tk mandi lagi . 
Hahaa bedekahh, cari tudung tk dapat dapat, bodoni! 
Last last tk pakai tudung jugak, sbb family dia dah datang jemput aku. 
nasebbb si Tasha dengan Kak Anis tk pakai tudung an ! Ade genggg laa aku :D
Si ejump naikk motooo pulak, then bertolak malam. pehhhhhh lepuu gua. naseb Family dia sportting
Kepohhhh sikit, lagi lagi Kak Anis. Hahaa, mulut tk reti duduk diam!
So, bertolak sane sampai dlm pukol 8 jugak kot. Tk lama ejump pon sampai
Hahaaa! Menganjing lebih mamat ni! Sopannnnn kan kiteww time tuw ><
Biasee lerrr, depan mak mertuaa :D #Perasan lebih ni! ;D haha!
Time baca Yassin, si ejump bukan nak pegy baca! Kitorangg lepak kat atass dengan Tasha HAHA
Sbb yg baca Yassin tu belah Lelaki, tu yg lepak atas tuu :D
ejump yg sesat, aku suruh turun tknak! Alasan dh start la, segan nk turun. 
Kt atass keje melayan adik dia je, tangkap tangkap gambar. 
Kat kamera tu penuh dengan gambar diaa je, korang sendiri tengok kan. Hehee
Nama dia Danish! Comel knnn! Berbeza gilaa muka dia dengan ejump taw ! 
Si ejump niiii gelap! Padehal keluarga dia semua putih, dia sorang je gelap.
Alahh gelap gelap pon gua sayang lar! Manisss jeee taw <3 auw auw!
Heheee, thennn dahh habess tahlil tuuu kemas kemasss. 
Lepas tu, BALIKKKKKKKKKKK~~~
Sampai rumah dalam pukul 12.30pm jugak kott! ;D
Okay dah malas nak type lagi
Kbyeeeeeeeeee :D