PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Friday, June 17, 2011 | 0 comments


New York Cheese Cake ^^

Chocolate Cheese Cake ^^ 

OHMAKAU ! 
HAHA, okeyyy jangan nak kechooo sangat, lap aer liur korang tuuu dulu ! HAHA ><
Cerita nya memang dah lamee kod nak makan cake Secret Recipe ni, tapi smlm baru dapat 
Sumpahhh kenyang siot ! Hehee, dua-2 cake aku kongker sorang-2 ! 
Haaaaaaaaaaa, gilaa tak gila kann aku ? :O
Lepas tuh tak makan nasik hehee . memang baguss laa tu kann 
HIHI, thanks Ejump, kalau tade die takde sape nak pegy beli siot ! 
Naseb si gilaa tu adee duitt, boleh laa kirim kann . hehee,aku suruh beli satu, dea pegy lenjan dua.
Sebab dea takut aku tak cukup laaa tuu, habes kecik sangat cake nye. Perut aku ni dah lah mcm tong ! 
Mcm binatang ni haaaaaaaaaaa ------->
Bhahahaha ! apeponn . ALHAMDULILLAH ! :)