PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Sunday, May 15, 2011 | 0 comments


14 MAY :) 
Sumpah penad gila berjalan semalam, HIHI buttt sepanjang jalannn asyek bergaduh jea mcm orang bodoo dengan deaaa . mukaa masam nak mati bhaiiii, HAHA tak boleh belahh . thenn tgok movie , cerita KONGSI . Layankan jelah dea kan, sbb dea yang payong semua HAHA . Whoaaaa sumpah kelakar habess laaah cerita tuh, haha menganjing lebih mcm pundek . tapii yang tak best nye habess mcm gitu jea cerita deaa . tapi rasaa ade yang ke dua kodd, harap-2 ade lahh kannn . Heeeeeee

Dahh habes tengok movie, pegy makan pulakk, sbb aku dengan Dea dari pagi tak makan lagi kann, haha . tak senang aku duduk kat Panggung tuh, perutt asyek berkeroncong tak sudah-2 . Saked hati makkkkkk nyohhhh . Thenn pegy Kebayan kat KotaRaya, habess makan tuh tunggu si member Ejump datang pulak . Naik krem aku tunggu dorang. Kemainn lame lagi, tapi saborrrr jelah kann nak buad mcm mana lagi . HIHI ^^ 

Then jalan-2 , ternampak pulak Pensil Box Lembuu . sumpahhh comel nak mati, nak beli tapi tak ade duit pulak tuh . Ejump nak payong, aku pegyy tolak, Hahaa. Habess tuh sume dea nak payong, kesiann pulak kann tgok dea . Takpe-2, lagi skali keluar, aku akan beli jugak menatang tuh HAHA . bukan mahal pon kod RM19 jeaaa :) 

Then, time nak balik tuh Ejump nak belikan aku 'Snow Cap', ya Allah aku kata tak payah lah kan, lain kali aku boleh beli sendiri . Haha, sebelum ni pon dea ade cakap dengan aku kodd nak belikann bende tuh . Aku diam jelahh kann, thennn time dea beli tuu tak fiker pulakk duit tinggal berapa HAHA . Time nak bayar, tengok duit tambang tak cukup, HAHA bedekahh . Pakcik yang jual tuu tunggu bagai nak rak tengok kitorang. Hahaa , lastly pakcik tuh kataa cengini "Adik budak scolaa lagi kann ? Hmphhhhhhh takpe lahh , pacik bagi kurangg , amik RM25 jeaa " HAHA akuu dengan Ejump dah bedekah gila dahhh . Maluu siakkk time tuu >.<  

NIH HAAAAAAA SNOW CAP NYE HIHI ^^

Kitorang balik awal sbb nak tolong mak bukak warung lagi kann, kalau lambat mampuss tak pasal-2 kitorang dapat maki FREE punya HAHA .
Dah naik bas, Tidur kemain sedap tak engad dunia, dah sampai Jusco Permas tak tahu nak naik ap balik rumaa . HAHA, time tuu memangg dah mcm orang gila laa kann fikerr mcm mane nak balikk dengan si Gila tuh. Nak naik teksi duit tinggal RM4 jeaa HAHA bedekahh nak mati . Call mak tak angkad-2, sumpahhh mcm anak terbiar dah aku duduk kt Buss-Stop tuh dengan Ejump . Haha, nak nangess siakkkk .

So, terpaksa lah Ejump keluar kan duit dea kat bank . Haha bodooh kan, naik teksi RM8 jeaa padehal . Keluarkan RM50 , bodoo tak bodoo laa . KAHH KAHH xDDD


__________________________________________________
HAHA THANKS EJUMP SEBAB PAYONG BEBY MAKAN , TAMBANG, MOVIE SUMEE :) HEHEE ILOVEYOUU ^^ 
_________________________________________________________