PRINCESS LOVE Memory home

  



Older Post >> | << Newer Post
Monday, January 24, 2011 | 0 comments


KORANG KORANGG ! Ermm-2 nak tauu tak, rambut aku dah rosakk  :( sedihh bole ? ishh ! dah lahh pendekkkk, rosak pulak tuhh, kembang semangkuk dah aku tengok . Hurmm, nak rambut yang dulu boleee ? bile tgok-2 balik gambar lamee, lawaa pulak , dulu tasukee GRR ! Gedik kann akuu, tulah kauu Biee,nak sangad kau rambut pendek, konon boleh jage lah ape lahhh  and blablablaaaa~ haha , sekarangg tengok ape jadik ? same jeaa aku tengokk . Hmm, rambut, ohh rambut . Agak-2 tahun bile kau boleh panjang balik ? 










Okeokee stop cerita pasal rambut rosak. HAHA . Tapi kann kann ! Nak rambut macam Miley Cyrus tu bolehh tak ? Whoaa ! Dulu aku minat gila dengan deaa . Aku cakap dea tu Kaka aku . Sungguh hebat kan aku nih ? hikhik^^ .Lebih-2 pulak . Heeee. Tapi nak rambut macam deaaa , alaa bolee laa bolee laaaa :( cehh ! rambut pendek mcm bulu jagung ade hati nak rambut mcm dea eaaa . Hahaa, harapan jelah kann . tapee-2, nanti dah panjang akuu buad rambut mcm dea okee kawan-2 hihi^^

                                                                             Kaka Terhebadd *winkwinkk